Najsnažnija E-klasa svih vremena

27.10.2016

Mercedes-AMG ponovo definira limuzinu visokih performansi. Ova marka pretvara najinteligentniju poslovnu limuzinu u najsnažniju E-klasu svih vremena, koja dolazi u obliku modela E 63 4MATIC+ i E 63 S 4MATIC+.
Sa svojim inovativnim tehnologijama Mercedes-AMG također postavlja nove standarde u ovom tržišnom segmentu. Strategija inteligentne vožnje podiže granice dinamike vožnje ove limuzine visokih performansi na potpuno novu razinu. Ugrađeni 4.0 litreni twin-turbo V8 motor razvija snagu od 450 kW (612 KS) što mu osigurava superiorna ubrzanja. To ga čini najsnažnijim motorom koji je ikada ugrađen u neku E-klasu. U isto vrijeme još je učinkovitiji zahvaljujući sustavu deaktiviranja cilindara, koji je dio standardne opreme, te time postavlja nove standarde u ovom segmentu. Uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, ova nova poslovna limuzina je u vrhu klase.
AMG SPEEDSHIFT MCT (Multi Clutch Technology) devet stupanjski sportski mjenjač po prvi put dolazi u kombinaciji s mokrom start-off spojkom. To omogućuje postizanje kraćih vremena odziva. Druga istaknuta značajka je potpuno novi AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače. On kombinira prednosti raznih konfiguracija pogona. Raspodjela okretnog momenta na prednju i stražnju osovinu, koja je do sada bila više usmjerena na stražnju osovinu, po prvi put je promjenjiva. To osigurava optimalno prianjanje skroz do fizikalne granice, bez obzira na uvjete na cesti. Izražajni vanjski dizajn, s novom prednjom maskom i coupeovski izbočenim poklopcem motora, ističe performanse ovog modela. Dakle, slijedeća generacija modela E 63 nudi potpuno novu razinu sportskih značajki i udobnosti na dugim putovanjima. Ovom generacijom modela E 63 4MATIC+ i E 63 S 4MATIC+.
Izražajni vanjski dizajn ističe se vijugavim rubovima i definiranim mišićima. Uz potpuno prepoznatljivi dizajn ispred A nosača, sportski prednji kraj također demonstrira napore koje je Mercedes-AMG uložio u stil. Po prvi put u nekoj AMG limuzini, poklopac motora preklapa se preko ruba između blatobrana i branika, kao na nekom coupe modelu, što predstavlja potpuno novi, dinamičniji pristup oblikovanju. Snažnijeg izgleda i 17 milimetara širi, lukovi kotača omogućuju širi trag kotača i veće kotače na prednjoj osovini.
Široki prednji donji spojler, inspiriran dizajnom krila mlažnjaka, s krilcima u crnoj boji i velikim prednjim splitterom, impresivno utjelovljuje snagu novih modela. Također demonstrira sofisticiranu tehnologiju hlađenja – tipičnu značajku iz moto sporta i još jedna vizualna referenca na snažan motor. Dvije prečke u vanjskim otvorima zraka za hlađenje također pomažu u ovom pogledu, te njihov profil krila usmjerava zrak na hladnjake u lukovima kotača.
Ova nova limuzina visokih performansi doživjeti će svjetsku premijeru kao Edition 1 16. studenoga 2016. na salonu automobila u Los Angelesu. Početak prodaje se očekuje u ožujku 2017.